Terapia Zajęciowa, Stacjonarne, II stopnia 2 rok, sem.3, Terapia zajęciowa
Informacje o etapie studiów
Jeśli interesują Cię konkretne, indywidualne wymagania, jakie musisz spełnić na aktualnym etapie studiów, to zajrzyj do modułu zaliczeń etapów:
Przedmioty obowiązkowe
Przedmiot |
Okres |
2019/20-Z | 2020/21-Z | 2020/21-L | 2021/22-Z | 2021/22-L | 2022/23-Z | 2022/23-L | 2023/24-Z | 2023/24-L | 2024/25-Z | 2024/25-L | 2025/26-Z |
Wymagany do warunku |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Aktywności czasu wolnego RTZ-SM>ACZW | 2020/21-Z - 2024/25-L |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
NIE | ||||||
Antropologia filozoficzna wobec terapii zajęciowej RTZ-SM>ANTRO | 2016/17-Z - 2016/17-Z | NIE | ||||||||||||
Diagnoza funkcjonalna uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi RTZ-SM>DFUPE | 2018/19-Z - 2019/20-L |
![]() |
NIE | |||||||||||
Dobre praktyki w terapii zajęciowej RTZ-SM>DOBPR1 | 2016/17-Z - 2016/17-Z | NIE | ||||||||||||
Dydaktyka terapii zajęciowej w przedszkolu i szkole podstawowej RTZ-SM>DYDTZ2 | 2020/21-Z - ... |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
NIE | ||||||
Ekonomia RTZ-SM>EKON | 2020/21-Z - ... |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
NIE | ||||||
Elementy masażu kończyny górnej RTZ-SM>ELEMAS | 2016/17-Z - 2016/17-Z | NIE | ||||||||||||
Emisja głosu RTZ-SM>EG | 2025/26-Z - ... |
![]() |
TAK | |||||||||||
Ergonomia w środowisku szkolnym RTZ-SM>EŚSZ | 2020/21-Z - ... |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
NIE | ||||||
Gimnastyka i terapia w wodzie RTZ-SM>WYB2a | 2016/17-Z - 2019/20-L | NIE | ||||||||||||
Integracja sensoryczna (SI) RTZ-SM>SI | 2016/17-Z - 2019/20-L |
![]() |
NIE | |||||||||||
Jogging RTZ-SM>JOG | 2020/21-Z - ... |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
NIE | ||||||
Masaż klasyczny / drenaż limfatyczny RTZ-SM>WYB2c | 2017/18-Z - 2019/20-L | NIE | ||||||||||||
Metody specjalne RTZ-SM>METSP1 | 2016/17-Z - ... |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
NIE | |||||
Portfolio RTZ-SM>PORTF3 | 2016/17-Z - ... |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
NIE | |||||
Praca w zespole interdyscyplinarnym RTZ-SM>PRAZI | 2016/17-Z - 2016/17-Z | NIE | ||||||||||||
Praktyki RTZ-SM>PRAKT2 | 2020/21-Z - ... |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
NIE | ||||||
Praktyki RTZ-SM>PRAKT3 | 2016/17-Z - 2019/20-L |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
NIE | ||||||
Psychologiczne aspekty pracy z osobą po urazie fizycznym RTZ-SM>PAPOUF | 2025/26-Z - ... |
![]() |
TAK | |||||||||||
sem. III RTZ-SM>WYB12 | 2025/26-Z - ... | TAK | ||||||||||||
Seminarium magisterskie RTZ-SM>SEMIN2 | 2016/17-Z - ... |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
NIE | |||||
Seniorzy demencyjni/ sprawni poznawczo RTZ-SM>WYB2b | 2016/17-Z - ... | NIE | ||||||||||||
Snoezelen jako metoda terapii zajęciowej RTZ-SM>SNOEZ | 2016/17-Z - 2019/20-L |
![]() |
NIE | |||||||||||
Superwizja w terapii zajęciowej RTZ-SM>SUPTZ1 | 2016/17-Z - 2016/17-Z | NIE | ||||||||||||
Terapia zajęciowa w badaniach naukowych RTZ-SM>TZWBN | 2020/21-Z - ... |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
NIE | ||||||
Wychowanie fizyczne RTZ-SM>WF3 | 2016/17-Z - 2016/17-Z | NIE |
Wymagania punktowe
Typ punktów | Grupa przedmiotów |
Okres |
Liczba wymagana do zaliczenia warunkowego |
Liczba wymagana do zaliczenia pełnego |
---|---|---|---|---|
ECTS - Europejski System Transferu Punktów | 2016/17-Z - 2016/17-Z | n/d | 104.00 | |
ECTS - Europejski System Transferu Punktów | 2017/18-Z - 2017/18-Z | n/d | 92.00 | |
ECTS - Europejski System Transferu Punktów | 2018/19-Z - 2024/25-L | n/d | 90.00 | |
ECTS - Europejski System Transferu Punktów | 2025/26-Z - ... | n/d | 94.00 |